|
Mint már tudják, 2020. március 16-tól tantermen kívüli, digitális munkarendre állunk át iskolánkban. A tegnapi intézményi egyeztetés során születtek meg azok a döntések, melyek meghatározzák az elkövetkezendő napok, hetek tanítási rendjét. |
Elsődleges csatornaként, de nem kizárólagos jelleggel, a tanulói és szülői kommunikációra, kapcsolattartásra intézményünk a KRÉTA rendszer házi feladatok, e-Ügyintézés, Üzenetek funkcióját használja.
Intézményünk a honlapján feltűnő helyen fogja megjeleníteni azt a kommunikációs e-mail címet, ahova a szülők írhatnak, amennyiben a KRÉTA rendszerbe belépési problémáik adódnak. A szülők belépésének megteremtését, az esetleges belépési azonosítók módosításának feladatát a köznevelési intézmény végzi.
A tanulók és szüleik tájékoztatása érdekében a tanórák tananyagát be fogjuk írni a „Házi feladatok” felületre, ahol a kiadott feladatokat, illetve a digitális tananyagok linkjeit is megjelenítjük, ezzel lehetővé tesszük, hogy erről a felületről a tanulók később is visszakereshessék az adott órára vonatkozó információkat.
A felső tagozatos kollégáink egyeztetve egymással kialakítottak egy másik lehetőséget. A Google Classroom oktatási feladatokat segítő digitális csomagot fogjuk használni. Ezzel is szeretnénk segíteni a digitális, tantermen kívüli tanulást. Több kolléga már elkezdte ennek kialakítását, melyhez a felsős tanulók jelentős része már csatlakozott is. Kérjük a szülőket és a diákokat, hogy folyamatosan kísérjék figyelemmel ezek működését.
Terveink szerint a jövő hét hétfőtől, 2020. március 23-tól kezdődően a diákok már az órarendnek, és a csengetési rendnek megfelelően fogják a feladatokat megkapni és elvégezni. Igyekszünk ezek szerint ütemezni a tananyagot, figyelembe véve az adott korosztály és tantárgy lehetőségeit és követelményeit.
Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a gyerekek számára alakítsunk ki egy olyan napirendet, amelyben időben, és az említett módon ( KRÉTA rendszer, Google Classroom) megtörténik ezeknek a tananyagoknak az elsajátítása.
Azt gondoljuk, hogy ez egy közös feladat! Adjuk meg a diákoknak azt a lehetőséget, hogy ezt a kialakult helyzetet felelősségteljesen, pozitív hozzáállással, eredményesen meg tudják majd oldani.
Kérjük fogadják ezt az új helyzetet nyugalommal. A tanítás - ugyan más körülmények között -, de folytatódik.
Köszönjük türelmüket, segítő, támogató együttműködésüket! |