Elektronikus napló

E-learning

KRESZ

Étkezés

Ki olvas minket

Oldalainkat 76 vendég böngészi
Címlap Archívum
Beiratkozás PDF Nyomtatás E-mail
2019. március 06. szerda, 10:25

2019/2020. tanév első évfolyamaira

történő beiratkozás eljárásrendje!

Az általános iskolai beiratkozás ideje:

  • 2019. április 11. 08.00-19.00
  • 2019. április 12. 08.00-19.00

 

A beiratkozás lehetséges módjai:


A törvényes képviselők kétféle módon jelentkeztethetik gyermekeiket az általános iskola első évfolyamára történő beiratkozásra a 2019/2020. tanévre vonatkozóan:


1.    Csak papír alapon történő adminisztrációval:
A törvényes képviselők a korábbi évek gyakorlatának megfelelően személyesen megjelennek a köznevelési intézményben, és ott a bevitt, beiratkozáshoz szükséges dokumentumok (ld. 2. pont) alapján az intézmény rögzíti a gyermekek adatait a KRÉTA rendszerben, és elvégzi a szokott műveleteket.


2.    Elektronikus jelentkezés lehetőségével kiegészített adminisztrációval:
A    KÖFOP l.0.0 - VEKOP 15 - 2017 - 00054 Köznevelés Állami Fenntartóinak Folyamat Egységesítése és Elektronizálása (KAFFEE) projektben kifejlesztett elektronikus ügyintézési felületen ( https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap; a továbbiakban: e-Ügyintézés felület) keresztül — regisztráció után — indítja a gyermek törvényes képviselője a beiratkozási folyamatot. Minden tankerületi központ által fenntartott intézménynek biztosítania kell az elektronikus ügyintézéssel történő jelentkezés lehetőségét, azok számára, akiknek erre igényük van.


Az e-Ügyintézés felületén ki lehet tölteni a gyermeknek a beiratkozáshoz szükséges adatait a rendszer által felkínált űrlapon. Ezekhez az adatokhoz a felvitel után az érintett intézmény is hozzáfér, így a beiratkozás napján már nem lesz szükség ezek felvitelére. Emellett az egyes nyilatkozatok (törvényes képviselői nyilatkozat) a rendszerből letölthetőek, és aláírás után a másolatok feltölthetőek.


A beiratkozás napján — függetlenül attól, hogy a két jelentkezési mód közül melyiket választja — minden szülőnek meg kell jelennie személyesen az intézményben, ahol a beiratkozáshoz szükséges dokumentumokat, illetve a nyilatkozatok eredeti példányát be kell mutatnia.


A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok:

  • A gyermek nevére kiállított személyi azonosítót igazoló hatósági igazolvány.
  • A gyermek nevére kiállított lakcímet igazoló hatósági igazolvány.
  • Az iskolába lépéshez szükséges fejlettség elérését tanúsító igazolás.
  • Óvodai szakvélemény.
  • Szakértői bizottság szakértői véleménye.
  • Sajátos nevelési igényű gyermekek esetében a Szakértői Bizottság szakértői véleménye.
  • Nyilatkozat a törvényes képviseletről ebben a tekintetben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 4. könyvének előírásai az irányadók.


Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a beiratkozáskor az Etika/Hit- és erkölcstan oktatásra vonatkozó nyilatkozatot meg kell tennie a szülőknek.


A beiratkozás során az intézmény dolgozói rögzítik a KRÉTA rendszerben a gyermekek beiratkozásához szükséges adatait, illetve e-Ügyintézés folyamata esetén az igazolványok alapján ellenőrzik a beküldött adatok helyességét.


3.     Beiratkozást követő feladatok:
Az intézményvezetők meghozzák a tanulók felvételével kapcsolatos döntésüket: a gyermek felvételéről szóló írásbeli döntés;  vagy  a gyermek felvételének elutasításról szóló határozat, amelyeket minden gyermek esetében  2019. április utolsó napjáig írásban meg kell küldeni (postára kell adni) az érintett szülők részére.


4.    További fontos tudnivalók:
A felvétel elutasítása esetén a szülő, a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 37.5 (2) bekezdése alapján érdeksérelemre, illetve jogszabálysértésre vagy az intézmény belső szabályzatának megsértésére hivatkozással nyújthat be (jogorvoslatra irányuló) kérelmet a járási hivatal közleményében, hirdetményében meghatározott határidőig a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 22. (1) bekezdés).
A kérelmet az intézménynél kell benyújtani.

Az intézményvezető jogszabálysértésre vagy az intézmény belső szabályzatának megsértésére hivatkozással benyújtott kérelmet javaslatával és a keletkezett iratokkal együtt megküldi a fenntartó részére, aki a kérelmet elutasíthatja, illetve a döntést
a)    megváltoztathatja, vagy
b)    megsemmisítheti, és a nevelési-oktatási intézményt új döntés meghozatalára utasíthatja.
A benyújtott kérelmeket a kérelem elbírálására jogosult a vonatkozó szabályok szerinti határidőben köteles elbírálni.

 
IWIWTwitterFacebookMyspace bookmark

Adó 1%

Referenciák

 

 

 

 

Határtalanul!

Határtalanul!

Határtalanul! 2022

Határtalanul! 2023 7.a-b

Határtalanul! 2023 7.c

Határtalanul! 2024.7.a-b

Határtalanul! 2024. 7. c



Csengetési rend

1. óra 7:45 - 8:30
2. óra 8:45 - 9:30
3. óra 9:40 - 10:25
4. óra 10:35 - 11:20
5. óra 11:30 - 12:15
6. óra 12:20 - 13:05

Nyári szünet


Már csak
van hátra a nyári szünetig!

Fogadóóra

Intézményünkben a következő fogadóóra

2024. ??. ??-én

lesz.


Copyright © 2012 Szentesi Koszta József Általános Iskola.
Webdesign: redei.hu, Joomla template